FAQs
Jeg har et bookingsystem med medlemmer og medlemskap. Hvordan blir de flyttet?
Så lenge ditt gamle bookingsystem gir tilgang til det, kan vi ta all info med over til YOGO. Det vil si for eksempel kundeopplysninger, medlemskapstyper, antall klipp igjen, påmeldte kurs og events. Det eneste kunden må gjøre ved et bytte er å opprette et nytt passord. Vi sender en e-post ut til alle kunder med en lenke, hvor de enkelt kan bytte det.
Hva med betalingskort, kan dere også flytte det?
Ja, hvis dere allerede bruker en norsk betalingsleverandør, kan vi også flytte alle betalingskort uten ekstra kostnad. Vi kan også flytte fra utenlandske betalingsleverandører, men de tar noen ganger et lite gebyr for eksporten.
Kan jeg legge til eller fjerne appen på et senere tidspunkt?
Ja, det kan du. Det er tre måneders binding på den. Men den kan når som helst legges til.
Hvor lang er oppsigelsestiden på YOGO?
Oppsigelsen på selve systemet er gjeldende måned pluss én måned.
Kan man bruke Facebook-pixel?
Ja, det kan man absolutt. Det settes opp via Google Tag Manager. Kontakt oss for å høre mer.
Kan man ta imot kontant og bankoverføring som betaling?
Det kan man også, og det settes opp raskt og enkelt.
Kan man koble en fysisk betalingsterminal til YOGO?
Det er ikke mulig i Norge ennå, men det kommer veldig snart. Den vil ha en engangsbetaling på NOK 1990,-.
Utvikler dere kontinuerlig på systemet?
Å ja, hele tiden. Det kommer kontinuerlig nye funksjoner og forbedringer til YOGO. Og de fleste av dem er basert på tilbakemeldinger fra våre kunder.